Thursday, October 9, 2008

Raya 2008

Dekat melaka je...nape tak balik kg? sebab wa adik beradik exam...dgn PMR nye, final la

baju raya 2008, aku sarung baju raya 2006. malas la nak beli tahun ni...fund nak beli baju raya dah pindah ke fund isi minyak kereta~!!! dulu minyak murah la jugak. tapi skrg...mahal seyh!
baju raya 2007, aku sarung baju melayu mase sekolah tingkatan dulu...muat weih! haha sebab slim...baru lepas eksiden.

1st day raya...memandangkan aku takda sepupu sepapat dekat melaka, so pg umah jiran 3 buah pastu gi bintang beli barang bbq...so malam, bbq lah aku bersama adik2 aku.
2nd raya... paktam dtg raya kat umah. keta paktam fuh same harge ngan umah aku

3rd day raya.... x igt la tp 4th syawal, dah balik cyber. 6 syawal aku dah mula exam. dan semalam 8 syawal aku dah abis 4 paper...wah ngange aku lepas exam, rase dunia aku yg punya.hahaha tp 15 oct nanti 2 paper lg menanti. lepas exam pg raye kat lowyat ngan pjal manU n topek yg currently is a chelsea fan...used to be manU fan. lowyat dapat duit raye dari aku. aku dpt brg raya dr lowyat. dah la kot entry ku kali ni...mau wat keje laen










2 comments:

fAizAL(^^,)izWaN said...

perghh~lawa gile gambar yg aku amik!!
ahaha~patut r nk suh amik gambar..nk letak dlm blog rupenye!!
selamat aku ensem!! ;p
tp apsal xletak gambar aku dgn topek dpn masjid??camni r...

Jo Luana said...

ele wat ape ltk gmbo ko myk2? aku pn ltk 1 je muke ku kt msjid...igt, ni aku punya bicara jd ini aku punya blog~!!! haha