Sunday, September 14, 2008

Mood rite now


2 dari kanan

rase nak menghilangkan diri...
rase nak terjun dari tebing dunia terbang bersiar siar ke utarid, zuhal laksana musytari
rase nak tercabut je brain systemku ini

kdg2 aku pnt
kdg2 aku pnt buat kerja yg x abis2(tu la last minute pdn muka~!!!)
kdg2 aku xlarat nak pkir mase dpn
kdg2 aku suke tgk movie (bkn kdg2 bro.. slalu sgt tgk movie, haha)

tp...yg aku tahu, yg aku pnah dgr, yg aku pnah bace...
Allah tak akan membebani hamba2 Nya dgn ujian yg diluar kemampuan hamba2 tersebut
Insya Allah, there is sumthing good, maybe ade hikmah disebaliknya~


konon2 nak pg sini ptg td tapi asgmnt......

dear self,
adjust ur attitude, usaha and keep praying...always

2 comments:

Anonymous said...

layan movie cite american pie je!!

apelaa nak jadi ni....

Jo Luana said...

aku single bed kot...mne ade rkn dn taulan sekatil! say no to gaysism haha