Sunday, October 16, 2011

big bad wolf book sale 2011

mega sales
beberapa hari yg lepas,(thursday la to be exact) aku telah berkesempatan untuk pergi event ini yang berlansung di MAEPS, Serdang. kalau tak silap aku, event ini berlansung selama 2 minggu.nak dijadikan cerita, aku dengan seorang member aku bertolak dari kediaman kami lepas tamat office hour. perjalanan yg sepatutnya dekat bertukar menjadi lama sebab kami bertembung dengan the rate race sewaktu dalam perjalanan. so marghib la kami  sampai, lepas cari parking dan sembahyang marghib secara berjemaah bersama pengunjung lain, aku dengan member aku pun masuk la ke dalam gudang tempat event ini berlansung dan kami decide untuk berpecah sebab hati sama hitam bro, tapi keinginan dan minat kan lain lain?

gile besar okay tempat tu... dan banyak pula tu buku. banyak gile ya rabbi. tapi kesempatan yg aku ada cuma 45 minutes sebab dia close pukul 9 malam. so aku telah berjaya membeli 4 buah buku which are:

1. fish tales
2. why we want you to be rich
3. think like a champion
4. the automatic millionaire

korang rasa berapa total cost? RM200? RM150? RM75?

TOTAL RM35!!!! murah gile. lagi murah daripada pi buffet kat Seoul Garden kan?
 
so hari ni lastday, aku sarankan sesiapa yg berkesempatan, yg ada kelapangan, silalah pergi. ajak kawan kawan, adik beradik, mak ayah, wife, anak anak semua sekali  pi beli buku diskaun. parking pun senang. maybe anda perlu jalan jauh sikit kalau datang lambat. tapi ade je kemudahan bas dari tempat parking ke gudang tersebut.buku pun murah. harga dari ratus ratus, puluh puluh  turun jadi RM8 RM5 RM12 RM15. surau pun selesa. so ape lagi? lets gone!!

ps. sori gun, tak ajak ko. ingat ko da balik rumah (alasan. tapi serius memang kiteorg terlupa)

0 comments: