Tuesday, September 20, 2011

MY5: today

 
aku sgt gembira ini hari translate i am so damn happy today sebab....

1. keje run smoothly hari ni
 
2. aku boleh balik awal
 
3. boleh pergi berjemaah asar kat masjid. bukan nak menunjuk tapi aku mmg sarankan org muda macam aku, single macam aku... masa muda muda dan tak banyak komitmen ni lah nak pergi ke masjid. kudrat masih gagah bro. belum ada anak nak kena pick up kat nursery, belum ada wife nak lepak ptg-ptg sambil pekena goreng pisang panas sama teh tarik, so pergi la berjemaah kat masjid. alhamdulillah kalau lepas sembahyang dapat baca al quran semuka dua
 
4. boleh update blog macam aku tengah buat sekarang
 
5. lepas ni plan nak main bola tak pun jog tepi tasik. fuh!!!



1 comments:

Anonymous said...

jealous!!!!

thank Allah for His blessing