Wednesday, March 23, 2011

MY5


my5


WHAT?
my5 is my opinion on one specific topic within 5minutes. so segala rasa hati and anything yg terawang awang di kotak fikiranku akan ku lahirkan menerusi catatanku di sini. This is where aku akan pick any topic, randomly choose it then anything that cross my mind within that 5 minutes, aku akan write it down and post it

WHY?
so that blog aku will be updated at least once a week. wish me luck ok?!

HOW?
aku kena read alot. sebab bila nak menulis idea mesti meriah bukan? so aku kena sit down then start thinking secara serta merta sbg contoh 'subway' mahal gile okay! not worth my money. semalam aku makan for dinner. takde la syok sgt pun . might be in english, bahasa Malaysia or my fav language, bahasa rojak

WHEN?
at least once a week. i'll try to keep my promise

WHO?
aku la sebab ni blog aku. tapi korang are welcome to give suggestion on topics yg aku akan tulis dalam MY5

OK then...

ps: adik aku dpt A lurus untuk spm 2010, aku pulak yg excited lebih pagi tadi. congratz bro~!!

1 comments:

Ihsan said...

ahaha. thx so much!